Intern Projektleder

Til at understøtte den positive vækst hos Ipart Group har vi nu brug for en intern projektleder.

Kunne du tænke dig at arbejde med intern projektledelse og koordinering af drifts- og leveranceopgaver på tværs af kundeprojekter og landegrænser, og kan du se dig selv i et innovativt miljø, hvor innovation, vækst og iværksætteri er nøgleord, så har vi en spændende udfordring til dig her.

I Ipart Group leverer vi modulbyggerier indenfor vaskehaller, el-ladestationer og tankstationer. Vores vision er at blive Europas mest attraktive partner indenfor bæredygtige modulbyggerier samt kloge og præcise konceptdesigns, der skaber værdi for Os alle. Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk.

Din nye hverdag

Du vil komme til at drive og koordinere vores projektleverancer, så vi sikrer en høj kvalitet over for vores kunder. Du vil være et vigtigt bindeled mellem vores produktion i Danmark og de byggeledere, som har ansvaret for vores byggepladser. Der er tale om en meget aktiv rolle, og du vil få en spændende opgave i at opretholde en stor nøjagtighed i vores leverancer

Dine opgaver vil blandt andre være:

  • Intern projektledelse af projektleverancer
  • Koordinere og gennemføre drifts- og projektopgaver
  • Agere bindeled mellem produktion og byggeplads
  • Logistikopgaver i forbindelse med leverancer
  • Sikre korrekt faktureringsgrundlag

Din profil

Du kommer med min. 2-3 års erfaring fra lignende stilling, og vi forestiller os, at du har en teknisk baggrund kombineret med interesse og erfaring fra eksempelvis en produktionsvirksomhed. Den specifikke uddannelse er ikke afgørende – det er derimod din viden og interesse for koordinering af leverancer i et (bygge-)teknisk miljø.

Vi leder efter en operationel person, som motiveres ved at finde løsninger på hverdagens mange udfordringer. Du har teknisk forståelse, og er vant til at læse tekniske tegninger.

Ansættelse og vilkår

Du vil blive tilknyttet vores projektafdeling med base i Hammel. Løn og ansættelsesvilkår afspejler stillingen og du vil referere til Director of Operations Allan Harming.

Vi har sundhedsforsikring, massageordning og fælles madordning. Samtidig gør vi meget ud af vores fællesskab i form af sociale arrangementer.

Ansøgning

Hvis du synes, at stillingen lyder interessant, så send din ansøgning gennem nedenstående link. Vi gennemgår løbende ansøgninger og lukker opslaget, når vi har fundet den rigtige medarbejder.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til vores eksterne HR Partner Mads Peter Østergaard på tlf.: 21709508 eller til Director of Operations Allan Harming, på tlf.: 71960080.

Tiltrædelse: hurtigst muligt.

Om Ipart

Hos Ipart Group arbejder vi sammen i et tæt og uformelt miljø, hvor vi altid er parate til at hjælpe hinanden. Vores arbejdsopgaver kræver, at vi er gode til at arbejde sammen, så du vil altid have et stærkt bagland til at hjælpe dig i hverdagen. Vi er lige flyttet i nybyggede lokaler på Frankrigsvej nr. 1 i Hammel.

Vi er ca. 50 engagerede og motiverede medarbejdere, der har let ved smil og grin i hverdagen, og vi glæder os til endnu en ny kollega, som vil være med på vores udviklingseventyr. Ipart er kåret som Gazelle-virksomhed af Børsen i 2019 og 2020.

Du kan læse mere om os på www.ipartgroup.dk